1/25/2010

Cosmo Cricket Sketch #3




Cosmo Cricket のBlogでとてもかわいいのスケッチを見つけました。最近購入したNut megシリーズを使って作りました。

昨年の春、SBの生徒さんと子ども達と一緒に、桜の花見に天王寺公園に行きました。子ども達は年齢はそれぞれ違っていましたがあっという間にお友達になりました。今でも子ども達は一緒に遊ぶ日を楽しみにしています。今年も暖かくなったら、みんなで行こうね。

supplies;
patterned paper(Nut meg),stickers(Nut meg),chipboard(Nut meg),rub-ones and stitches.

Thanks for stopping by today.

1 comment:

  1. I like this sketch and your take on it. Well done, wonderful layout......

    ReplyDelete

Thanks so much for your lovely comment, I love reading them and appreciate you taking the time to visit my blog xx Mieko
私のブログにご訪問いただき、コメントありがとうございます。MIE^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...