6/26/2010

Practical Scrappers ”Flowers"












Practical ScrappersのチャレンジのLOです。

graphic45の’On the Boardwalk Collection'を使って作りました。アンティックな風合いのgraghic45のペーパーは最近のお気に入りです。お花を同じベーパーでジャバラに折って作り、中央にボタンをつけました。左上にもジャバラに折ったペーパーを扇子の様に飾っています。

supplies:
patterned paper(graphic45),
fiber(Rusty Pickle),
buttons(Rusty Pickle),
stickers(American Crafts),
stickles(Ranger).

Thanks for stopping by.

4 comments:

  1. Love the "pin wheel" flowers! I haven't made them in a long time! Thanks for inspiring me to use that technique again and thanks for joining us at Practical Scrappers!

    Kerri

    ReplyDelete
  2. YOur layout is just lovely, I love the papers you used! Thanks for joining us this week at Practical Scrappers!

    ReplyDelete
  3. コメントできるようになっていたことに気が付かず・・・失礼しました。

    LOとってもかっこいいですね!!
    アンティークは苦手なのでこんなにかっこよくLOできちゃうなんて尊敬します!
    リリースパーティもお疲れ様でした。
    きっと楽しくって有意義な時間だったんでしょうね。じゃんけん大会とかも面白そうだし^^

    ReplyDelete
  4. 本当に綺麗です!!! その花は素敵ですねー!! ^_^

    ReplyDelete

Thanks so much for your lovely comment, I love reading them and appreciate you taking the time to visit my blog xx Mieko
私のブログにご訪問いただき、コメントありがとうございます。MIE^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...