7/31/2010

laugh



今日、scrap×scrapチャレンジの7月のwinnersが発表でした。驚いたことに、見覚えのある作品・・・ありがたいことに私のコラージュボックスがwinnerに!とっても嬉しいです♡ありがとうございました。

そして本題です。このカードはCupcake Craft Challenges(Challenge 101-Pastel Christmas)とMojo Monday 149のためのカードです。夏なのにクリスマス?しかもパステル!とっても新鮮なテーマで思わず作りたくなりました。



これに合わせて、copic sketch BG0000(薄い水色)とBV0000(薄い紫)を買い揃えました。とっても薄い色ですが何度も重ね塗りするとなかなか味がでてきて楽しいです。画材屋さんのcopic売り場の前で暫し色のチェックです。試し塗りをして迷うこと数分、結構お値段が張りますから買う時はいつも慎重に。

タイトルのlaughのスタンプはトランスパレンシーにしています。リボンの上にトランスパレンシーを貼りました。リボンはホップドッツでホップアップさせています。

Thanks for stopping by today.

2 comments:

  1. Hi Mieko, what a gorgeous card. I love the sweet image and your colouring is fab. The layout and colours are perfect. Thanks for joining in with my "pastel Christmas" challenge over at cupcake craft challenge this week. Hugs, Denise x
    Ps I have candy on my blog if you want to call over :)

    ReplyDelete
  2. This is such a sweet card Mie ! Love the sweet image and the soft colours ! Thank you for joining us at Cupcake Craft this week and good luck ! Smiles from Catherine

    ReplyDelete

Thanks so much for your lovely comment, I love reading them and appreciate you taking the time to visit my blog xx Mieko
私のブログにご訪問いただき、コメントありがとうございます。MIE^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...