9/19/2013

Scrapbook layout using Gelatos®-Faber Castell Guest Design Team



Hi,there! I'm so excited to be sharing my first post on Faber-Castell Design Memory Craft® blog. Please check on Faber-Castell Design Memory Craft® blog to see my step by step tutorial and supplies.

ゲストデザインチームとしての初めて作品がFaber-Castell Design Memory Craft® blogに投稿されています。作り方や素材の詳細を是非Faber-Castell Design Memory Craft® blogでご覧下さい。
Here is a close up of my layout:
I hope I have inspired you to create your own layout.
こちらでは、詳細を書いていないので、作り方や素材で分からないことがありましたら、遠慮なくメールかコメントくださいね。初めてのことだらけで、どうなることかと思いましたが、なんとか投稿されていて、ブログを見てホッとしています。次の作品も楽しみにしていてくださいね。レイアウトにもGelatos®使ってみてください。
写真はワッフルのお店で食べたワッフル&マンゴー。パンケーキブームだけれど、ワッフルもおいしいですよね:)

Thanks for stopping by today.
Mieko

1 comment:

  1. すっごく綺麗な色ですよね、お写真にぴったりなまさにマンゴーカラーのような。美しいです!
    今日になって私のFBのフィードに流れてきてお祝いコメントがこんなに遅くなってしまいました^^;
    これからもますます楽しみです♥
    Yuri

    ReplyDelete

Thanks so much for your lovely comment, I love reading them and appreciate you taking the time to visit my blog xx Mieko
私のブログにご訪問いただき、コメントありがとうございます。MIE^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...